piątek, 11 stycznia 2013

emocje pamięci

długo wczoraj leżałem w łóżku. zanim to się stało wyłączyłem komputer. myślałem o tym kim jestem i gdzie jestem i nie byłem zadowolony. siedziałem na łóżku, oparłem się i zapadłem nie tyl w sen co taki pół sen. przyszła mi wtedy do głowy myśl, którą można skrócić do zdania że życie jest po to aby zniszczyć siebie samego. dokładniej mówiąc chodziło o to aby zniszczyć pragnienia którymi się kierujemy.

leżałem później na łóżku, odłożyłem książke, patrzyłem w sufit i wyobrażałem sobie, że przemieszczam się przez wszechświat szybciej niż światło, próbowałem sobie wyobrazić jak czas zwalnia dla mnie choć ja tego nie widze. patrzyłem na ściane i przypominałem sobie jak to było na nią patrzeć kiedy byłem dzieckiem i nie wiele wiedziałem o świecie. nauka , wiedza była w koło mnie, ale ja byłem mały i nic nie wiedziałem, nie rozumiałem czym nawet jest ściana.

Patrze na książki i przeraża mnie to. Przeraża mnie , że rozmyślam nad tym co czytam i nie dostrzegam odpowiedzi, nie dostrzegam Boga, jedyne co dostrzegam to to że coraz mniej pewny jestem czegokolwiek.

Świat staje się tak abastrakcyjny. Wracałem z treningu nocą i patrzyłem w okna bloków. Wszyscy w swoich boxach, połączeni czarnymi ekranami, w świecie który nie istnieje, w świecie ekranów tv, w świecie telefonów itp. Mijamy się tylko czasem. Nagrywam dużo na kamerze, zapisuje to by ktoś kiedyś to zobaczył, ale co ten ktoś zobaczy ? Ja patrząc już na zdjęcie mojej Babci z którą byłem tak związany teraz już nie odczuwam wielu emocji bo mój mózg ZAPOMNIAŁ większość wydarzeń. Czym będą te nagrania dla ludzi którzy pomimo iż będą przodkami to nie będą mieli żadnych wspólnych wspomnień z osobami które zobaczą. To jak oglądanie albumu z kimś gdzieś.

Musze zrezygnować z wielu rzeczy na rzecz wyciszania się.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za linki. Tego gościa na krześle słuchałem kilka razy, trafia do mnie. Pozdrawiam z drugiej strony lustra !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym czytał swoje myśli.

    OdpowiedzUsuń