piątek, 30 listopada 2012

Uwlonić sie od myśli

co powiesz gdy to zrozumiesz ?

a to nie będzie pewien dzień
ta idea, to zrozumienie, olśnienie rodzić się będzie
długo

kiedy każdy cel , każda droga
staną się jednymi z wielu, które są bez znaczenia
wiem, powiesz mi , że są cele, jest sens
rozważałem je
prowadzą do lustrzanego świata
odbicia pragnienia, pragnienia życia
które zada te same pytanie i znajdzie odpowiedź
właśnie tą , jedną z wielu którymi mnie karmisz
i gdzieś w tym świecie światła między lustrami
ktoś stanie na marsie, ktoś wymieni myśli na krzem
ale to pytanie pozostanie nietknięte
dlaczego mam żyć ?
prosze nie mów mi o sensie , o szczęściu
wiesz , to próżne dzieci umysłu, nic więcej
nie ma słusznej drogi, nawet nie ma gdzie wracać
tkwie w punkcie

nicosć, pozwal uwlonić się od myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz