czwartek, 27 września 2012

ktoś mi powiedział...

Poznałem kiedyś chłopaka, od którego kupowałem gitare. Zupełnie nie znaliśmy się, ale po transkacji przesiedzieliśmy całą noc w barze rozmawiając o najgłebszych myślach jakie w nas gościły. Pamiętam jak powiedział  
"...nie zdajesz sobie nawet sprawy, jak każde słowo , które mówisz może zmieniać świat..."

Dziś to poczułem, kiedy dostałem wiadomość

"pamiętam jak mi kiedys powiedziałes że człowiek błądzi czytając książki.. Widzisz różnicę pomiędzy tym co Cie kiedyś interesowało (co czytałeś) a co Cię teraz interesuje. Człowiek dorasta do pewnych rzeczy. I teraz jak ja czytam książki, które są dla mnie "za trudne" to widzę tą różnicę.. Ale staram się zrozumieć.. Może kiedyś spróbuję jeszcze raz coś przeczytać to okaze się banalne.."
Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz