wtorek, 14 lutego 2012

Myśl, która nigdy się nie przyśniła

Poniżej początek mojego nowego opowiadania.

"      Słuchaj stary. Wiem, co się stało. Wiem, że tam jesteś. Nie mam zbyt dużo czasu. Powiedzieli, że max 5 minut mogę tu być. Przeanalizowałem Twoje notatki i teraz rozumiem dlaczego mnie ostrzegałeś. Mam nadzieje, że zostało mi jeszcze troche czasu. Później podlicze ile dokładnie czasu Ty miałeś. Wiesz, że wszędzie wszystko widać. Wszystko słychać. Wiem , że nie jesteśmy sami. Ty też to wiesz. Mam nadzieje, że niebawem się spotkamy. Aha. Twoja Mama prosiła mnie abym zostawił na Twojej szafce to pudełko z pamiątkami. Nie wiem co w nim dokładnie jest, ale powiedziała, że jak będziesz o tym myślał, to Twoje marzenia mogą polecieć gdzie tylko zechcesz. Wystarczy abyś o nich myślał, o myślach."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz