niedziela, 19 lutego 2012

Czym może być synchroniczność

Przyszedł mi do głowy pewien pomysł dotyczący tej synchroniczności. Zastanawiałem się jak go narysować bo wyjaśnić może być ciężko. Spróbuje to opisać.
Powiedzmy, że siedze sobie z kolegą Darkiem na placu zbawiciela w warszawie i jemy kurczaka w ciescie. Powiedzmy ze jadamy go razem w tym miejscu przez ostatnie 10lat. To miejsce silnie kojarzy mi sie z Darkiem. Teraz prosze sobie wyobrazic sytuacje nastepujaca:
Wracam z pracy ide ulica do domu. Rozmyslam o czyms, nagle pojawia mi sie mysl o kurczaku w ciescie, a zaraz za nia mysl o Darku. W tym momecie dzwoni do mnie Darek.
Teraz opisze co sie dzialo u Darka. Darek siedzial sobie i rozmyslal. Przypomnialy mu sie czasy studiow. Pomyslal o chinskiej restauracji, przypominal sobie jedno z naszych spotkan. Stwierdzil ze zadzwoni do mnie i zapyta co slychac.

Teraz jak ja to widze. To wszystko moze dzialac w ten sposob, że my jako umysły, jako ludzie , możemy być splątani myślowo. Jeśli nasze myśli z naszych umysłów w jakiś sposób są powiązane ideami, to być może tak, że idea pobudzona w moim umyśle może wywołać w jakiś sposób idee w innym splątanym myślowo ze mną umyśle. Nie mam jeszcze pełnej wizji jak to mogło by wyglądać.

Jeśli chcemy pojawić się w czyimś umyśle, to nie myślimy o tej osobie , ale o czymś o czym i ona i ja wiemy. O czymś co może łaczyć nas mocno emocjonalnie. O czymś co nas silnie łączy ? Wtedy myślenie o tym może przywołać ta samą myśl u innej osoby, a wtedy jej umysł zostanie skierowany na nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz