wtorek, 3 stycznia 2012

Podszywanie się pod kogoś na Facebooko nie jest karalne

Dawno temu założyłem konto na facebooku. Wgrałem kilka zdjęć. Dodałem znajomych z dawnych lat. Jeden z nich okazał się nie prawdziwym. Podszywał się pod kogoś kogo znam. Nie wiedziałem o tym. Kiedy dodałem go do znajomych skopiował zdjęcia z mojego profilu i jedno z nich takie na którym się wygłupiałem wykorzystuje teraz na swoim profilu.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001750635863

Napisałem dziesiątki maili do facebooka. Zgłaszałem naruszenie regulaminu. I na żaden z moich maili nikt nie odpowiedział.

Z mojego punktu widzenia facebook to taki moloch, który nie dba o swoich użytkowników. Taka jedna wielka korporacja , której dużo ludzi się sprzedało min ja.

Kasuje konto na tym serwisie bo zwyczajnie nikt tam o moje prawa nie dba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz