środa, 14 grudnia 2011

Szukam filmu pana o nazwisku: Jostein Berge

Zobaczyłem u kolegi ten wpis i postanowiłem coś napisać od siebie. Swego czasu szperałem po sieci o tym i jakąś wiedze zdobyłem.



Moje uwagi co do materiału.


  • norwegia to jeden z najszczesliwszych krajow swiata- to wypowiedz z filmu, a ja zupelnie sie z nia nie zgodze. taki wynik mozna uzyskac jedynie jesli szczescie miezy sie w pkb.
  • na filmie zapomnieli pokazac narkomanow , dziwek na ulicach i dealerow , nie wspomnieli ile pakistanskich kobiet ginie tutaj. bo nie wiem ilu ludzi zdaje sobie sprawe, ale masamlodych kobiet jest zabijanych za odstepstwa od religii.
  • Norweg dziennikarz twierdzi ze to byl najstarszniejszy akt od czasow wojny w europie - to ja bym go odeslal do historii. Niech poczyta np o rzeziach na balkanach. 
  • Podaja informacje jaki jest dochod na mieszkanca w zlotowkach tak jak by to o czym mowilo. Poziom napisow w filmie jest żenujący.
  • z dokumentu podaja tylko ze uwazal sie za chrzescijanina i ze jest rycerzem - to ja dzis mowie ze ja sie podaje za wyznawce kriszny i co pytam sie ? Chrzescijanin to ktos kto zyje jak chrzescijanin a nie mowi ze nim jest.
  • 4 czesc, 6:09 - czlowiek wypowiada sie o tym ze w histori nie mieli zwyrodnialcow, brak wiedzy o norweskich nazistach
  • dziewczyna piszaca bloga zaprzecza sama sobie mowiac ze pisze bloga o tym co sie stalo a za chwile mowi ze nie chce o tym myslec.Mloda dziewczyna pogubiona, ale po co ja pokazuja skoro sama nie wie co mowi.
  • norweg wypowiada sie na temat pana b i mowi ze mu nie wyszlo w zyciu bo mieszkal u matki jak mial 32 lata nie skonczyl dobrej szkoly , nie ma stalej pracy i ma dlugi - to swidczy o tym przez jaki przymat Ci ludzi postrzegaja zycie.
  • żadania spełniono - taki komentarz sie pojawil do tego ze pan b zamowil jedzenie dla wegan i dlugopis , a co to ma znaczyc ? wiezienie to ograniczenie wolnosci a nie praw czlowieka.


Linki do poczytania. Wnioski każdy sobie sam wyciągnie bo ja znam za mało historie aby się wypowiadać.

Podobno człowiek o naziwsku Jostein Berge nakręcił film na temat norweskich nazistów. Niestety nie dotarłem.

Odebrałem ten materiał jako bardzo nieprawdziwy. Wiem jak wyglądają ulice Oslo. Wiem jakie opinie na temat obcokrajowcow maja Norwedzy bo nie raz mialem okazje od pijanych posluchac. Ten materiał został zrobiony tak aby pokazać to co się chciało pokazać. Takie jest moje odczucie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz