sobota, 4 czerwca 2011

W ogrodzie

w moim zakamuflowanym świecie, tym który istnieje dzięki mnie
właśnie w nim, mam ogrody o których nikt nie ma pojęcia
nie znajdziesz drogi do nich na żadnych mapach, nie ma takich map
siadam w nich kiedy mijasz mnie w metrze, siadam i ciesze się chwilą
te ogrody sa wielką tajemnicą moją i pewnych ludzi
większość z nich jest gdzieś daleko, bardzo daleko
może nawet nie wiem jak daleko
kiedy mówie nie ma miłości, to słyszysz odgłos moich butów
kiedy biegne, uciekam w swój świat, w świat w którym nie ma mnie
siadam tam z tymi ktorzy pokazali mi milosc, zapamietalem te chwile
w ogrodach spedzam z nimi cale dnie, pozniej sie budze
budze, i spotykasz mnie w metrze, w metrze nie ma mnie
zostalem w ogrodzie z ludzmi ktorych pokochalem
a kiedy znikne, i wiatr mnie rozdmucha, bede tam
w jednym zmoich ogrodow, we wspomnieniu o milosci
o milosci ktora dali mi ludzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz