wtorek, 21 czerwca 2011

Sawyer - Droga do matematyki współczesnej

Ponieważ skończyłem czytać o myśleniu lateralnym przyszedł czas na coś nowego. Ze sterty książek wybrałem tą , której spis treści czytałem już kilka razy - ja się tak nakręcam na książke, czytam spis treści i daje sobie czas na przetrawienie tego co moge spotkać w książce, kiedy już mam duży głód wtedy sięgam po wybraną książkę. No i tak właśnie otworzyłem pierwsze kartki książki Sawyera.

Spać w nocy się nie dało , jak zwykle zresztą więc do 5 rano zdążyłem przerobić kilka arcy ciekawych tematów. Sawyer w bardzo ciekawy sposób obrazuje podejście do matematyki. Pokazuje jak gdyby na obrazach co i dlaczego się dzieje, przy czym każdy kolejny wzór czy ich paczki układają się jak klocki w jedną całość. Najfajniejsze jest to, że można to wszystko obrazowo zrozumieć. Nie wiem jak dalsze strony, ale pierwsze pokazują mi to czego nie widziałem dotychczas patrząc na suche wzory.

Zobaczymy jak będzie dalej....

Droga do matematyki współczesnej - Walter Warwick Sawyer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz