wtorek, 28 czerwca 2011

Co potrafi umysł

Mam pewnego znajomego, z którym spotykam się od czasu do czasu. Nic nadzwyczajnego, człowiek jak każdy inny. Jakiś czas temu miałem sen z nim, śniło mi się i że mój znajomy ma wielki kark, taką jak gdyby bardzo grubą szyję. Nie zrozumiałem snu, choć bardzo długo się nad nim zastanawiałem. Pamiętam, że od jakiegoś już czasu, od kiedy sie nad tym zastanawiałem, zacząłem się chwytać za szyje i badać budowę kręgosłupa. Zupełnie nie wiem skąd się to wzięło, ale zacząłem dziwnie często zwracać uwagę na mój kark.

Dziś rano spotkałem mojego znajomego, zaczeliśmy rozmawiać i coś mi nie pasowało, nie wiedziałem co jest nie tak. Kiedys konczyliśmy rozmawiać, i on odwrócił się, wtedy zrozumiałem, że on zawsze nosi bluze , albo swetr przewieszony przez ramiona. Dziś nie miał nic, miał na sobie tylko t-shirt. Mój znajomy ma skrzywiony kręgosłup tuż u podstawy szyji.

Znowu uświadomiłem sobie jak ciekawe informacje udostępnia nam nasz umysł w postaci snów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz