niedziela, 5 czerwca 2011

Bitcoin - media, ludzie , opinie

Szukając odpowiedzi na to co się stanie z Bitcoin znalazłem kilka pytań które warto sobie zadać.

Ile czasu na przemyślenia ma klasyczny Polak po pracy ?
Kiedy mieszkałem w Warszawie, wstawałem rano, jadłem albo nie śniadanie, potem auto lub autobus i po godzinie siadałem za biurkiem. Jak dobrze poszło to po 8 godzinach wstawałem i zje.. wracałem do domu. To czym ja się zajmuje wymaga odemnie skupienia, myślenia i twórczego wykorzystania umysłu. Po pracy nie wiele miałem sił na to by się uczyć. Ile czasu Ty masz na przemyślenia nad tym gdzie jesteś, kim jesteś , jak się Ciebie traktuje i czy dobrze się Ciebie traktuje ? Jak chcesz mówić , że masz pojęcie o tym co się dzieje ? Gdzie na świecie byłeś, co widziałeś, co przeżyłeś ? Ja sobie zadaje takie pytania po wszystkim co widziałem i mówie, że mało wiem. Więc włacz tvx25 i posłuchaj tego co masz usłyszeć. System ma Cie wykorzystać a nie Ci pomóc, ale aby to zrozumieć każda jedna jednostka musi zostać ściągnięta na dno, bo nikt nie słucha tych którzy mówią co się dzieje.


Co masz w prtfelu i czy zdajesz sobie sprawę czym to jest ?

Kiedy wyjmujesz banknoty to czy zdajesz sobie sprawę czym one są ? Czy kiedy dajesz pierścionek ślubny to wiesz dlaczego dajesz diament ?

Czy zdajesz sobie sprawę jak bardzo jesteś zniewolony ?
Powiedz mi, czy masz kredyt ? A jeśli go nie masz to czy masz rodzine ? Czy masz na książki dla dzieci ? Czy masz na wakacje ? Czy masz na dentyste, auto i nowe buty ? To o czym wspominam to nie są nowości techniczne, to standard jaki powinien mieć człowiek w XXI wieku. Ten człowiek to Ty.

Czy ktokolwiek pyta siebie o alternatywne ścieżki kiedy słyszy poglądy ?
Kiedy słucham radia, tv czy mądrych głów któe mówią o tym czy o tamtym, zadaje sobie jedno pytanie, czy oni wszyscy mogli by mówić źle o systemie który dał im wszystkim pracę ?


I za chwile pojawią się sempy, które podadzą milion nie nie wartych opini, które bełkotem analityków biznesowych będą mówić o tym kto jest zły a kto jest dobry.
ALE NIKT NIE WSPOMNI O TYM IŻ SYSTEM W KTÓRYM ŻYJEMY SPRAWIŁ IŻ CZARNI LUDZIE W AFRYCE SĄ GORSI A BIALI W EUROPIE LEPSI. NIKT NIE WSPOMNI O TYM. TEN ŚWIAT JEST WYMYSŁONY NA POTRZEBY TYCH KTÓRZY WYKORZYSTUJĄ INNYCH. A BIEDNI ? MAJĄ UMRZEĆ, ALE ZANIM TO ZROBIĄ MAJĄ ZOSTAĆ DO KOŃCA WYKORZYSTANI.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się to co tutaj jest napisane. Zgadzam się z tym. Jesteśmy wykorzystywani przez system, dlatego musimy szukać alternatywnych sposobów na życie i zarabianie, żeby się od tego w jakimś stopniu odciąć.

    OdpowiedzUsuń