piątek, 17 czerwca 2011

BitCoin - kradzież na ponad 100.000 zł

Stała się rzecz straszna ! Dziś w nocy kiedy podłączyłem mój dysk zewnętrzny na którym miałem kilkanaście portfeli Bitcoin , w których trzymałem ponad 2500 BTC okazało się , że wszystkie moje portfele są puste !

Próbowałem otwierać kolejne pliki , ale nic to nie dało ! W każdym z portfeli były transkacje wychodzące , ktoś z każdego z moich portfeli przelał wszystko co miałem.

Straciłem ponad 100.000 zł !!!

Nie wiem co robić, to straszne jest ! Żeby je wydobyć sprzedałem swój samochód i dałem pod zastaw mój 42 calowy telewizor 3D !!! Wziąłem kredyt na ponad 5.000 zł z banku!!!!

Nie wiem , nie wiem co ja teraz zrobie ! Może jest jakiś sposób aby to odzyskać ? Czy ktoś mi pomoże ?


Dośc wygłupów. Nic mi się nie stało, nikt mnie nie okradł. Napisałem taki tekst bo ręce mi opadają kiedy widzę artykuły w sieci jak ten:
http://www.adamduda.pl/2011/06/14/pewny-jak-bitcoin/

Cytat:
"W pierwszym wpisie o bitcoinie przytoczyłem fundamentalną zasadę w inwestowaniu. Inwestuj w to co rozumiesz. "
Czy naprawde tak trudno pojąć iż Bitcoin nie ma nic wspólnego z inwestowaniem ? jest rok 2011 mamy google, tak trudno poczytać o tym o czym chce się wypowiadać ? A może tak ciężko jest pojąć komuś nastawionem jedynie na mnożenie pieniędzy , że są idee , które nie mają z tym nic wspólnego ?

Koleś od inwestowania bierze się za analize BitCoin, która z inwestowaniem i zarabianiem pieniędzy niema nic wspólnego, tylko autor posta chyba tego nie doczytał. Do tego używa haseł , które nie robia nic innego jak tylko propagują kłamstwa na temat Bitcoin.

Jakiś anonim w sieci opisuje zaginięcie swoich Bitcoinów i chwile później tacy ludzi jak autor bloga do którego link podałem robią z tej niewiarygodnej informacji wielki szum. Jeśli wydobywał dla kasy to znaczy, że pomylił miejsca i jego strata. Bitcoiny kupuje się po to aby dać wiare w słuszność tej ideii.


BitCoin to idea która ma zmienić świat a nie portfele smutnych ludzi widzących sens w mamonie.

5 komentarzy:

  1. Panie Pawle.
    Inwestowaniem w bitcoina zajmuje się cała bitocinosfera. Proszę sobie wejść na obojętnie jakie forum i przeczytać podnietę jak to prześcigają się ludzie w liczeniu zysków z bitcoina z uwagi na ich ograniczoną ilość i rosnącą liczbę użytkowników.

    "Koleś od inwestowania bierze się za analize BitCoin"

    Koleś? no tak. Szkoda mojego czasu tutaj.

    "Bitcoiny kupuje się po to aby dać wiare w słuszność tej ideii. "

    Aha

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że 90% ludzi kupuje btc bo szuka łatwych pieniędzy nie znaczy, że to co robią jest słuszne, tak więc żadna to odpowiedź na moje pytania. Jedyne co robią to prowadzą do sytuacji iż Bitcoin traci zaufanie.

    Tak koleś od inwestowania, ja jestem kolesiem od programowania, to nie jest obraźliwy zwrot w moim mniemaniu, jeśli w Pańskim był proszę mi wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. T takim razie wpis był to 90 % a nie do 10%.
    Skoro 90 % ludzi wchodzi to w celach spekulacyjnych to raczej nie jest jak Pan pisze:
    "BitCoin, (...)z inwestowaniem i zarabianiem pieniędzy niema nic wspólnego"

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dla Ciebie to że 90% tłumu idzie w lewo znaczy, że tam trzeba iść to jak my mamy rozmawiać poważnie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis był właśnie do 90 % tłumu, a Ty się upierasz, że był do Ciebie i chcesz rozmawiać "poważnie". To niepoważne

    OdpowiedzUsuń