sobota, 14 maja 2011

Ziemianie

Dawno nie płakałem tak jak dzisiaj. Nie skończyłem jeszcze oglądać tego materiału, ale czuje się fatalnie. To co zobaczyłem sprawiło, że nie wiem co powiedzieć, bo tu nie ma co powiedzieć. Nie ma co usprawiedliwiać. Jestem winny tego co widziałem na filmie i wstydze się tego. Tu nie ma co mówić o tym czy potrzebuje jeść mięso czy nie, tu już nie ma pytań czy ja je w ogole chce. Nie miałem pojęcia o okrucieństwie w jakim giną zwierzęta, o cierpiniu jakie przeżywają.

Boli mnie to co zobaczyłem, bo potrafie się z nimi utożsamić i wiem co muszą przeżywać, wiem jak musie je to boleć. Te zabijane zwierzęta, cierpiące katusze, to okrucieństwo. Nie moge być dlużej pierdolonym hipokrytą. Człowiek zasługuje na śmierć.


http://www.youtube.com/watch?v=gMcKcfmMJp8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz