poniedziałek, 9 maja 2011

Zanim tam dojde

Życie moje za chwil kilka zgaśnie. Nim spadnie kolejna gwiazda ja doczekam śmierci. Nic tu po mnie nie zostanie, tak jak po przodkach moich. Tylko kilka kartek historii.

Zatem coz innego pozostaje jak usiasc i uswiadomic sobie iz nie istnieje. Wszystko co kocham za chwile strace. Wszyscy ktorzy mnie kochaja za chwile mnie straca.


Za chwile stane nad trumnami bliskich. Za chwile ktos mnie pochowa. To wszystko bedzie, nikt nie ucieknie.

Wraz ze mna zniknie cale moje swiadectwo bycia, przestane istniec razem z kazdym przezyciem, wspomnieniem jakie mam w glowie.


Zastanawia mnie jedno. Po co to wszystko ?

Po co jestem tego swiadomy ? Dlaczego nie umiem patrzec i zyc, jak wszyscy w kolo, dlaczego wciaz mysle o tym iz to nie ma sensu. Dlaczego w ludziach widze trupy, dlaczego w pieknych budowlach widze zgliszcza.

I nie brak radosci zycia, bo ja zyje. Bo ja siadam i oddycham, bo czuje ze oddycham, bo nie pedze, nie szukam, nie czekam i nie żałuje. Ja jestem dziś tutaj, szcześliwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz