piątek, 20 maja 2011

Kontestacja - radio ludzi wolnych ?

Przypadkiem trafilem na internetowe radio o nazwie Kontestacja, ktorego haslem przewodnim są słowa "radio ludzi wolnych".

Trafiłem na audycje choć trudną ja tak nazwać na temat Bitcoin. Posłuchałem , nie do końca, bo już po kilku zdaniach prowadzącego było widać , że pojecie o Bitcoin ma takie jak moja Babcia (nie obrażając mojej Babci). Rozmówcy z którymi dyskutuje opowiadają swoje przemyślenia, z którymi prowadzący bardzo się zgadza. Opowiadają o złocie, dolarach, kredytach itd.

Poziom wypowiedzi i wnioski jakie wyciagaja dyskfalifikuje ich u mnie na początku. Jak to możliwe, że człowiek którego słuchają ludzi nie wysili się aby dowiedzieć się czegoś więcej, aby zaprosić do rozmowy ludzi, którzy coś o tym wiedzą, tylko pier... głupoty , które potem inni ludzie będą powtarzać.

Nie wnikając za głęboko. Pytam o jedną rzecz, jak to możliwe , że człowiek prowadzący audycje w radiu które ma wspierać wolnych ludzi, opowiada o tym w jakich bankach i dlaczego inwestowac pieniadze ?

To problem kolistyczny, ale wspieranie bankow i mowienie o wolnosci to w moim odczuciu jakas hipokryzja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz