środa, 18 maja 2011

jestem tuż obok, za szybą

jestem tu sam, zamknięty, bez szans na wyjście
moje ja, ta świadomość istnienia myśli, że myśli
usiłuje dotykać, wąchać, całować i słuchać
na nic to wszystko
nie mogę tego dotknąć ani zmierzyć, gdyż ja tu nie istnieje
ja jestem zamknięty, a dzieli nas coś, czego nie pojmiesz
widzę, wszystko w koło, Ciebie i pije herbate
ale nie poznam nigdy jej smaku, tak jak nie dotkne myślą Ciebie
wszystko co w koło mnie to tylko złudzenie, nic więcej
wytwory myśli, zmienione w formy, formy dla zmysłów
a gdzie ja ? gdzie jestem ja, ten który obserwuje ?
stoje na zewnątrz, obok świata, który stworzyłem
i zaglądam do niego przez małą szparkę, i dziwie się, dziwie
jak to możliwe, to wszystko , co w koło mnie
rozmowy o śmierci, o życiu, o kosmosie i przeszłości
nie tędy droga, to wszystko zamkniete jest w świecie, świecie myśli
jesteś obok, prawda ? nawet to czytasz, tak Ci się tylko zdaje.
w tej chwili, przywołujesz swoje myśli, odpowiadające na moje sygnały - słowa
gdybyś nie umiał czytać ni pisać, to czym byłby ten tekst dla Ciebie ?
ja jestem osobliwością, która próbuje odkryć iż tak naprawde nie istnieje.
nie ma mnie, a ta informacja, tak jak i ja nie istnieje, jest chwilowym objawem
objawem tego iż podobno oddycham
kiedy zdam sobie sprawe iż jestem czymś czego tu nie ma, dotkne granicy
dotkne szyby za która jestem ja, ja które próbuje to napisać
i nigdy nie jest za późno by szukać, tak jak nigdy nie jest za późno by oddychać
by walczyć o życie, i to właśnie świat pokazuje, aby żyć i szukać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz