wtorek, 5 kwietnia 2011

Niesmiertelnosc

Słów kilka o mojej nieśmiertleności.

Niesmiertlenosc zwyklemu smiertelnikowi kojarzy sie z czym ? Z cialem ktore nigdy nie umrze, no bo jak moglo by byc inaczej. Niesmiertelnosc w mojej mysli dotyczy swiadomosci, a nie ciala. Cialo to tylko chwilowa forma, wygodna lub nie (hawking) ale forma, pozwalajaca na manifestacje swiadomosci.



Wszystko czym jestem to informacja, zapisana w moim mózgu. Mózg jako obiekt wciąż niezbadany do końca pozostawia wiele pytań , więc tutaj nie wiele należy dumać, bo zwyczajnie za mało wiemy na temat odzworowania jego konstrukcji i zachodzących w nim procesów.

Ważna jest jednak informacja. Skoro została ona zapisana w moim mózgu, to w może ona zostać skopiowana i zapisana na jakimś nośniku.

Rzedy wielkosci o jakich jest mowa wykraczaja po za obszar naszych mozliwosci. Na dzien dzisiejszy.

Wykonanie kompi mojego mozgu i wstawienie tych informacji do czystego nowego modulu sprawi iz ja zostane odwzorowany. Bedzie mnie dwuch.

Zatem wyobrazam sobie iz w przyszlosci kazdy czlowiek bedzie mial podlaczone urzadzenie kopiujace na biezaco jego swiadomosc do malej czarnej puszki, nosnika danych. Po smierci jednostki nosnik danych zostanie podlaczony do ciala, ktore oczekiwalo w swego rodzaju poczekalni. Dane z dysku zostana wgrane, i swiadomosc bedzie mogla kontunuowac swoje zycie przy uzyciu nowego ciala.

Bardzo wazne jest to ze im dluzej zyjemy tym wiecej wiemy, jak bardzo madrzy bysmy byli gdybysmy zyli nieskonczenie dlugo.

Kiedy ludzkosc juz odkryje sposob na interpretacje pozostalych wymiarow , nad ktorymi dzis pracuja naukowcy, byc moze bedziemy w stanie podrozowac po tych wymiarach z nasza swiadomoscia. Eksploatacja innych swiatow i innych wymiarow bedzie tak naprawde dopiero poczatkiem naszej egzystencji.


Utnij mi nogi, rece, potem odcinaj plastry az dojdziesz do glowy, Ja wciaz bede swiadomy, swiadomy , bo swiadomosc to tylko to co wiem, tylko tym jestem.

Złudne emocje, uczucia, złudne marzenia i wiara. Jestem maszyną liczacą, ktora jest swiadoma tego iz istnieje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz