czwartek, 13 stycznia 2011

znowu nie zdążyłem




po ostatnich rozmowach z moimi bliskimi uświadomiłem sobie jak wiele wiedzy posiadają, w sensie mądrości.

uświadomiłem sobie, że mam 29 lat i dopiero teraz jestem gotowy po nią sięgnać, zapytać ich, aby zrozumieć

i wtedy przyszła myśl, a co z tymi któzy już umarli, ich nie mam jak zapytać o ich myśli

czuje , że chciałbym się cofnąć w czasie

...i tu budzi się proces myślowy...skoro Tobie teraz żal, to innym może być żal kiedyś, co możes dla nich zrobić ?

wpadam na mpomysl aby poprosic bliskich ludzi o to aby napisali pamietniki. Ta mysl powstala z miesiac temu.

Nie wszystkich zdazylem poprosic. Dzis odszedl moj wujek ktorego chcialem poprosic o napisanie wspomnien o Babci.

Jesli czegos zaluje to slowa "chcialbym" w mojej glowie.




Piosenka od mało znanej mi Kasi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz