wtorek, 7 grudnia 2010

czym jest ta piosenka

ja: wczoraj jak bieglem tak sobie myslalem

Ralf: postatnowilem troche posluchac siebie i bede zegnal sie z praca na jakis czas
sprobuje cos zrobic na wlasna reke

ja: ze na mojej polce powinno stac kilka ksiazek do ktorych zagladam, a wsrod znajomych przede wszystkim Ci najwazniejsi, czas leci i trzeba go dobrze wykorzystac
czyli podjales decyzje
bardzo dobrze
do pracy zawsze mozesz pojsc, a na swoje nie zawsze

Ralf: rozni sa ludzie wiesz
ale bez bliskich czlowiek jest biedny
chocby byl milionerem

ja: zgadza sie
mi gdzies kontakt z Darem uciekl o Qli czy Jeleniu to juz nie wspomne

Ralf: wszyscy gonia pieniadz pewnie
przez te 4 lata - torche przbywalem z bogatymi ludzmi
tak sobie pogadalem
i powiem Ci ze oni wszysci to tzw.
slodkopierdzacy ludzie
Wysłano o 10:44 (wtorek)

ja: no co Ty :)
odkrywczy jestes :)

Ralf: :)
a spadaj to ja ci sie zwierzam a ty..
:)

ja: hahahha
ciesze sie ze to widzisz :)

Ralf: znasz to zachowanie u kobiet:)

ja: Rafal....
to nie tylko Twoi znajomi...
Wysłano o 10:49 (wtorek)

ja: ja sie zastanawialem w niedziele .... kim my kurwa wszyscy jestesmy .... ludzie umieraja z glodu, kraje bankrutuja, buduja bomby, mam 2010 rok .... a oni w tvn24 na stronie glownej pisza ze jakis Beber (malolat ktory umie spiewac, co po za tym nei wiem) mowi modlcie sie za jakiegos typa ktory dla slawy skakal nad samochodami i sie rozjebal... Co to kurwa jest za absurd ? Co to ma byc ? Ja juz zupelnie tego nie czuje. to jest jakies oglupialy swiat.
Wejdz sobie na dowolny portal i poczytaj wypowiediz ludzi...nienawisc...zazdrosc...przemoc...sex..
swiat jest coraz bardziej pozbaawiony wartosci i coraz bardziej zastraszony, bez idei w glowie, Ci ludzie mnie przerazaja, jak patrze na facebooka i czytam co publikuja ludzie i jak sie wypowiadaja, DNOOOOO

Ralf: zycie stracilo dawny smak
ja: sa z pewnoscia wciaz wartosciowi ale to jak maki w polu pokrzyw
ohujec mozna

Ralf: mozna sie tylko zastanawiac - czy oni naprawde sa tacy prosci - czy ktos ich wylaczyl
bo jezeli juz sie tacy wychowali - to mamy wiekszy problem
najgorsze jest to ze takie jednostki jak my wygina
a ci beda plodzic - kto wie moze i rosliny
bo w glowach to raczej mozgow nie beda mialy ich dzieci

ja: Rafal....ile znasz osob ktorym powiesz o ksiazce takiej i takiej czy o takim a takimmyslicielu i podyskutujesz ?
NO WLASNIE !!
BANDY DEBILI PLODZA KOLEJNE POKOLENIA !!
TO NIE JEST KURWA SREDNIOWIECZE

Ralf: Ekonomia :)

ja: dokladnie
rece mi opadaja
i jeszcze taki CI powie ze z Toba cos jest nie tak bo sam jestes i topisz smutki w ksiazkach :)
no rece mi kurwa opadaja

Ralf: spowodowala ze ludzie zachowuja sie wedlug schematu - dzieki temu ekonomia zarabia
ja: usmiechams ie tylko, bo nie wyjasnisz slepemu ze na scianie jest okrag swiatla z latarki

Ralf: :)

ja: choc jest tez nadzieja
jak popatrze na siebie z 2002 roku to mi rece opadaja

Ralf: :)
mi tez:)

ja: tylko powiedz komus ze zarabianie kasy i przyjemnosci nie maja sensu
ejjjj !! :)

Ralf: :)
tylko nie rob focha
wiesz
jak tak czlowiek musli
to coraz bardziej liczy ze w ten swiat najlepiej jakby cos pierdolnelo w koncu
bo troche nie widac drogi zwrotnej w tym dobrym kierunku

ja: dokladnie !!
to samo mowie, zaglada , bieda, smierc moze nas obudzic

Ralf: tylko i wylacznie tak jest
jest tak jak w tym filmie Gora

Ralf: ze jak zabe wrzucisz do szklanki z woda

ja: dokladnie to siedzi az sie ugotuje

Ralf: i zaczniesz podgrzewac
to zaba tam zostanie az ktos ja wyciagnie
ja: ale jak wrzucisz do wrzatku to wyskoczy

Ralf: ale jak ja wrzucisz od razu do garacej to wyskoczy

ja: trafne porownanie !!

Ralf: wiesz co mmie wkurwia

ja: ?

Ralf: ze po tym jak wyjechalem
troche porownalem sobie polakow do innych narowdow

ja: i zobaczyles jak zakompleksieni jestesmy ?

Ralf: i powiem ze to jedyny narod ktory nie potrafi sie jednoczyc juz nawet
zobacz na francje

ja: masz racje

Ralf: wystarczy ze choc troche im pensje obniza i juz drogi zablokowane
a w polsce
troche mi wstyd
no wez zobacz
polak zarabia 4 razy mniej od irlandczyka w uni
a jedzienie jest tu i tu w tej samej cenie

ja: zgadza sie

Ralf: a te komercyjne stacje - skupiaja uwage ludzi na wasniach i sporach politykow
co to kurwa jest!!
starsi ludzie jeszcze tylko to widza co sie dzieje
ale za starzy sa zeby cos zrobic

ja: dokladnie tak jak mowisz !!

Ralf: a mlodzi glupi
moj stary to mowil:
Huj by to strzelil wszystko!
teraz z wiekiem
zaczyma bardziej rozumiec to okreslenie
:)

ja: :)
zgadza sie
sluchales tego kawalka co Ci podeslalem ?

Ralf: sluchalem
dobry
kiedys kazik tak spiewal

ja: to slowa wierszu Tuwima
dokladnie

Ralf: niestety dopadlo go slodkiepierdzenie
ktore sie podoba szerokim masom
zobacz na ostatnia plyte Hylinskiej - dla przykladu

ja: no tak
dupa kreci

Ralf: :)

ja: sprawa jest prosta
szukajac sensu, myslac, nei dbajac o cialo i zycie, na koncu czeka Cie "kleska" na tym swiecie, najprawdopodobniej umrzesz samotny w glodzie gdzies na ulicy, wysmiany
po co tak robic skoro mozna wesolo zycie przezyc ?

Ralf: no wiesz
myslenie caly czas o tym burdelu- faktycznie moze tak sie zakonczyc
ale z drugiej storny chcielbysmy przyczynic sie do jego zmiany
bo mamy "nadzieje"
swiat potrzebuje silnej jednostki - jednego lidera za ktorym pojda masy w ciezkich czasach
prosmy Boga aby ten lider byl madrym czlowiekiem

ja: ja patrze troche inaczej
nas nie ma, tzn ja patrze z punktu widzenia wszechswiata i widze ze nas nie ma, wiec nie sadze aby swiat mial sens i losy ludzkosci mialy sie dobrze potoczyc
mysle ze nasza swiadomosc jako energia, przetrwa i obudzisz sie jak ze snu
....a ja osobiscie czuje ze nic dobrego nas nei czeka jesli mamy patrzec z punktu widzenia ziemi
po za tym dla mnie dobrym jest jesli rozumiesz swiat
reszta jest niewazna
ja umre, ty umrzesz, jan pawel 2 umarl, hitler umarl, byli dobrzy i zli
byli wielcy i miliony o ktorych nikt nie pamieta
nic poza swiadomoscia nie ma dla mnie sensu
kompletnie nic
wiadomo nalezy sobie pomagac, aby przetrwac bo czujemy
ale to co czujesz i jak czujesz opisuje Twoja swiadomosc
rozejrzyj sie w kolo, wszystko co jest NIE ISTNIEJE
to tylko energia
wytwor mysli
ktos wymyslij cos, zamienil energie w to a Ty to widzisz jako "cos"
jedyne co jest prawdziwe to to ze Ty to postrzegasz, ze energia ktora jest Twoj umysl jest swiadomoa, BO JEST
wszystko to atomy, a wnich wielka proznia
na samym dnie jest tylko energia, nie ma nic wiecej

Ralf: no tak
jak by patrzec z tej strony

ja: ale to prawdziwa strona
reszta to fikcja to co sobei wymyslilismy
nazywasz sie Rafal, masz pesel i kolor skory, cialo
tak naprawde wziales sie z plemnika
czyli z nikad
nakarmiles sie energia i jestes
istniejesze , znamy Cie

Ralf: wiesz
troche to dziwne
bo jezeli jestesmy tylko swiadomoscia
to troche nie mozna nas porownywac do atomu czy czystej energi
te dwa ostatnie sa przewidywalne
a swiadomosc nie

ja: czy fala na morzu istnieje ?
nie

Ralf: rzadza nimi jakies prawa fizyki - te ktore znamy i te ktorych jeszcze nie znamy

ja: to woda
czy ogien istnieje ?
nie , to proces chemiczny

Ralf: no tak
ja: czy zatem energia moze byc swiadomoscia ?
Ralf: ale oba nie beda istniec w niesprzyjajacych warunkach

ja: zauwaz ze wszystko czym jestes to swiadomosc

Ralf: a ty poradzisz sobie na alasce

ja: hahahaha
I TU JEST ODPOWIEDZ :)
czy jak wlaczysz radio to slyszysz piosenke ?
a czy ona istnieje jak nie masz radia ?
chce powiedziec, ze nasz umysl, jest radiem potrafiacym dzieki energi uruchomic swiadomosc
byc moze swiadomosc wszystkich ludzi to jedna wielka swiadomosc
a byc moze kazdy ma swoja stacje
nie wiem tylko gdzie jest nadajnik

Ralf: mysle ze cos w tym jest - a na pewno cos to powoduje
i sa dwie rzeczy we wszechsiecie jak dla mnie

ja: ale bedac radiem i grajac piosenke nie musze znac sie na elektronice

Ralf: sa atomy o ktorych mowisz
ale jest tez jakas magia ktora uruchamia w atomach swiadomosc

ja: "moje krolestwo nie jest z tego swiata"
jest cos o czym pijecia nie mamy

Ralf: i wystepuje wszedzie

ja: Jezus byl gosciem oswieconym
jak buddha
prosci ludzie modlac sie i dobrze zyjac
dobrze robia

Ralf: dla mnie kazdy czlowiek jest oswiecony
ktory probuje zrobic cos dla ludzkosci
Einstein np

ja: Rafal

Ralf: znaczy nie mowie
o frajerach

ja: postep cywilizacji nie koniecznie ma sens
nie wiem jeszcze jak to uargumentowac
ale zobacz ze Buddha czy Jezus nie mial NIC NIC NIC

Ralf: to zalezy w ktora strone ten postep pojdzie

ja: a doszli to tego do czego my nie dojdziemy zpomoca technologi
zastanowmy sie

Ralf: tu chodzi o postem swiadomosci

ja: jesli tu jestesmy na ziemi i jestesmy radioodbiornikami a ktos nadaje do nas
Ralf: jej rozwuj

ja: i coraz mnie nas odbiera jego sygnaly

Ralf: bo twoja swiadomosc - tez bazuje na pewnych prawach

ja: zamiast tego chcemy sami stac sie nadajnikami
to co postanowi zrobic ten prawidzwi ktos kto do nas nadaje ?
do swiadomosci nie potrzebujesz einsteina :)
mozesz zrozumiec wszechswiat patrzac na ziarnko piasku

Ralf: no nie
ale buduja ja twoje doswiadczenia

ja: tak
ale jest granica
zeby zyc wystarczy jesc i pic
nie trzeba miec tego calego gowna ktore mamy
...jeszcze kilka lat takich rozmow i skoncze sam gdzies w dziczy :)

Ralf: :)
no tak
dlatego zycie jest ograniczone
a swiadomosci nigdy nie nakarmisz
jest wieksza niz wszechswiat

ja: chodzi o to , ze gromadzi w nadzieji ze bedzie lepiej, kiedy jedyne co mozemy zrobic to zadbac o swiadomosc


ja: jak jej nie masz rozwinietej to zadna kasa Ci nie pomoze

Ralf: ale warto zebys nie czol sie w tym osamotniony
ja: jesli masz ja, to mozesz byc na dnie i umiec zyc

Ralf: warto miec kogos kto ci powie ze ma to wartosc

ja: nie zgodze sie z Toba
czy ktos CI musi mowic ze masz wierzyc ?

Ralf: wiec nie wiem czy zapuszczanie sie w dzicz jest dobrym pomyslem
:)

ja: ja wierze w swiadomosc, nie wierze w zadnego Boga, wierze ze jestem, ale nie wiem czy i po co, i caly swiat moze powiedziec ze sie myle, a ja trwam przy swoim

Ralf: jak sie bylo malym
to wielu ludzi
masz racje
mozna do tego podejsc tak
ze wszystko to tak naprawde marnosc w czasie wszechswiata
ale ty jestes teraz i to twoje 5 minut jak mowia
a jak je rozdysponujesz - zalezy tylko od ciebie
masz tylko wplyw na to co zrobisz podczas tych 80lat no moze 100
wiem ze to tak naprawde
w skali wszechswiata to
ja: tak , masz racje, a ja dodam jeszcze ze, to nasze zycie jest jak spadjaca kropla deszczu , kiedy umrzesz wpadniesz do ocenau, chwile potem zmieszasz sie z oceanem i urodzisz sie , parujac, przelecisz przez zycie jak chmura i znowu spadniesz jak kropla

Ralf: tak jakby twoje zycie bylo tylko
jakby komus sie odbilo po jedzieniu
ja: chyba ze.... uswiadomisz sobie ze ejstes woda, wtedy nie wiem co :)

Ralf: :)

ja: dobra czas wraca do pracy

Ralf: no wlasnie

ja: to rozmowe jesli nie masz nic przeciwko wrzuce na swojego bloga
inspirujesz mnie

Ralf: moja swiadomosc bazuje taraz na kontrakcie ktory podpisalem
wiec wracam do roboty
dzieki

ja: trzymaj sie !!

Ralf: ja w sumie nie mam z kim pogadac o takch sprawach
wiec raz na miesiac fajnie jest

ja: :)

Ralf: pobujac sie po kosmosie

ja: hahha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz