czwartek, 24 czerwca 2010

Adecco - głeboko oddychaj

Rozglądam się za pracą w Norwegii jako programista, rejestruje się na różnych portalach z pracą i wypełniam formularze. W każdym kolejnym musze wpisywac to samo, jakiś absurd. No nic, napisałem sobie CV, opublikowałem w internecie jako dokument google i teraz wyysłam tylko link gdzie trzeba.

Dziś wszedłem na strone firmy Adecco, zarejestrowałem się i rozpocząłem wypełnianie formularza. Jest rok 2010, usługi jakie oferuje ich strona jakością przypominają mi usługi TPSA z roku 1996 kiedy przez modem łączyłem się z internetem , płacąc 5zł/h , dobra pizza kosztowałą 12zł.



Ręce opadają kiedy wypełnia się formularz rejestracyjny na stronie firmy Adecco, brak sensu i logiki w tym co się tam dzieje. A na sam koniec system mowi mi ze moj adres mailowy jest niepoprawny, ale spokojnie nie ma co sie przejmowac po trzecim nacisnieciu przycisku zapisz system przyjmuje adres mail :) Nie będe tu się rozpisywał na temat tego co jest źle, bo to nie ma sensu. Chce powiedzieć jedno, ta strona internetowa to jakaś totalna pomyłka i zdecydowanie odradzam korzystanie z niej. Być może ta firma jest dobra w tym co robi w kontakcie face to face, ale strone internetową powinni zakmnąć, bo zrażają tylko ludzi do siebie.

Miejmy nadzieje ze ktos kto projektowal ten system, dostrzegl swoje bledy i wiecej nie zrobi czegos takiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz