czwartek, 25 lutego 2010

Przypadkowy link, dziwna sprawa czyli o tym jak trudno czasem pomóc

Wpadł mi w ręce poniższy link

Wciąż nie wiadomo jak zgniął Paweł Mucha, ojciec wyznacza nagrodę

Zaintrygowała mnie sprawa, sporo nad tym myślałem, przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Opowiedziałem go kilku osobom i jednoznacznie stwierdziły, że to może pomóc w rozwiązaniu zagadki. Postanowiłem spróbować pomóc rodzinie chłopaka.

Napisałem komentarz z informacją pod profilem chłopaka:
http://nasza-klasa.pl/profile/6711270

Po kilku dniach dostałem anonimowy list na naszej klasie , z anonimowego konta , założonego jak zgaduje specjalnie po to by wysłać mi informacje, w liście był podany adres do ,którego dokopałem się już wcześniej diabelskim narzędziem Google :
http://www.szklarski.eu/index.php?showtopic=131988

Zapoznałem się z informacjami zamieszczonymi na tym forum przez Pana Szklarskiego i niezwłocznie wysłałem do niego maila o następującej treści:

"Witam Pana

.... ( tu opisałem sytuacja kim jestem i dlaczego pisze).....


Pozwole sobie na mój komentarz do sytuacji:
Chłopak został podstępnie zwabiony do auta, jechał z kimś kogo się nie bał 70km, wnioskuje to po tym, że nie ma mowy o pobiciu. Okradziono go , wysadzono w lesie ( wnioskuje ze w lesie, poniewaz szukal drogi i trafil na tory, nimi szedl do ludzi) upadl i stracil przytomnosc, moze bylo mu za zimno, moze byl tak pijany, nie wiem. Gdyby wyrzucono go na drodze nie znalazl by sie na torach tylko szedl droga.

Stad moja teza ze sa osoby trzecie.

Mam pomysl w jaki sposob dzieki (tu wycinam tekst, aby nie zdradzać nawet detali) mozna pomoc rodzicom Pawla w schwytaniu tych osob/osoby.

Nie chce zdradzac szczegółów w tej chwili.

Prosze o kontakt telefoniczny. "
wysłane 18/02/2010 23:41


I cisza..... do dziś nie było żadnego kontaktu, nikt się nie odezwał.

Można by się zastanawiać czy źle coś napisałem, a może Pan Szklarski uznał mój list za idiotyczny, a może zwyczajnie jest problem w tym, że Ojciec wyznaczył nagrode za pomoz w ujęciu sprawców...

Chyba w liście powinieniem był dopisać, że nie oczekuje żadnej nagrody, a chce zwyczajnie pomóc ludziom wykorzystując swoją wiedzę.

Tak czy inaczej, dziwna dla mnie sprawa, a raczej brak rekacji w tej sprawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz