piątek, 5 lutego 2010

Podpisywanie zdjęć

Poszukiwałem programu do podpisywania zdjęć, i jakoś zniechęciły mnie wszystkie kombajny, które dają mnóstwo dodatków i działają 14 dni, bo potem trzeba płacić.

Zakładam, że istnieje jakiś darmowy program, ale ja się do niego nie dokopałem.

Postanowiłem więc wieczorem , napisać mały kawałek kodu , który podpisze mi zdjęcia.

Tutaj można go pobrać



Pobieramy programik, zapisujemy go w folderze gdzie mamy zdjecia, uruchamiamy go, pyta nas jaką etykietą ma podpisac zdjęcia, wpisujemy np "Copyright © 2010 - Paweł Mucha" i dajemy ENTER. Program podpisze WSZYSTKIE zdjęcia, które znajdują się w folderze i zapisze je pod tą samą nazwą pliku poprzedzoną znakiem _

Finito

Jak go troche podkręce i dodam wizualną wersję, dam info na blogu.

Efekt działania poniżej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz